مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 12:252022-11-27فرهنگي

راهیابی هنرمندان تئاتر خرم دره به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره از راهیابی هنرمندان تئاتر شهرستان به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر و کسب 7 عنوان برتر خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره از راهیابی هنرمندان تئاتر شهرستان به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر و کسب 7 عنوان برتر خبر داد.

مهدی مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آیین اختتامیه سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: نمایش عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی از شهرستان خرم دره در 34 جشنواره تئاتر استان انتخاب و به اداره کل هنرهای نمایشی معرفی شد.

وی افزود: در این مراسم طی اعلام هیئت داوران در سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان هنرمندان تئاتر شهرستان خرم دره در بخش طراحی نور طراحی صحنه و بازیگری زن و مرد و نمایش نامه نویسی شایسته تقدیر شد.

وی با توضیح اینکه کسب رتبه سوم بازیگری زن توسط ناهید پیوندی بازیگر نمایش عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی نیز از دیگر رتبه های هنرمندان خرم دره ای در این جشنواره بود، اضافه کرد: رتبه سوم کارگردانی این جشنواره نیز به داود نجفی کارگردان نمایش عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی از خرم دره رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی هنرمندان تئاتر خرم دره به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر

راهیابی هنرمندان تئاتر خرم دره به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر